Skip to main content

Elektronické dávkování Gaslube

Tlakové – elektronické –  přesné – dávkování aditiva

Ojedinělý systém který se zásadně odlišuje od elektronických dávkovacích zařízení ostatních výrobců tím, že aditivum je tlakově dávkováno do plynových vstřikovačů a ne do sacího potrubí respektive pod škrtící klapku (tuto možnost má samozřejmě také). Aditivum tak prochází plynovými vstřikovači kde mimoděk vykoná neocenitelnou službu – rozpuštění těžkých parafínů a olejů pocházejících z LPG a promazání styčných ploch pístků vstřikovačů. Touto jednoduchou metodou je o vstřikovače perfektně postaráno a není nutné je čistit samostatně s demontáží a rizikem jejich poškození. Přimazávání také přispívá mnohem delší životnosti vstřikovačů LPG.

Tuto přednost lze samozřejmě využít pouze u vstřikovačů kompaktibilních k této technologii! Při použití této metody v kombinaci s nevhodnými vstřikovači mohou nastat provozní problémy které nezkušený mechanik bude hledat úplně jinde což může způsobit finanční újmu zákazníkovi a mechanikovi potažmo nejen finanční újmu, ale třeba i negativní reference. Proto je velmi důležité znát které vstřikovače nejsou pro tlakové dávkování aditiva vhodné.

2 v 1 – ochrana motoru aditivem a čištění s promazáním plynových vstřikovačů

Unikátní elektronický systém dávkování aditiva pro motory na LPG /CNG ! Aplikace aditiva je prováděna prostřednictvím tlakové dávkovací jednotky do přívodní hadice plynu za filtr plynné fáze. Aditivum prochází přes plynové vstřikovače a je rovnoměrně rozdělováno do válců. Tento způsob aplikace poskytuje zároveň dvě velmi žádoucí funkce:

 Jak elektronické dávkování Elektronic Valve Protector funguje?

  1. Aditivum prochází přes plynové vstřikovače které zároveň čistí a maže – tato funkce je možná pouze s tímto vysokotlakovým dávkováním. Vstřikovače jsou trvale čištěny a jejich pístky neběhají nasucho, ale jsou trvale mazány – nepoměrně delší životnost vstřikovačů, ale zejména jejich spolehlivost! Nedochází  k jejich zalepování parafíny z LPG.
  2. Aditivum je přesně dávkováno v celém rozsahu provozního režimu motoru v závislosti na délce vstřiku plynových vstřikovačů. Narozdíl od konkurenčních podtlakových systémů třeba i elektronicky řízených u kterých je aditivum nasávané podtlakem pouze při deceleraci(brždění motorem)a na volnoběh, u systému Elektronic Valve Protector je aditivum dodáváno ve všech pracovních režimech a vždy v odpovídající dávce. Tím je zajištěna nejen kvalitnější ochrana motoru, ale také efektivnější a úspornější využití aditiva mj. také tím, že při jízdě na benzín není dávkování aktivní narozdíl od podtlakových zařízení.

 Systém Elektronic Valve Protector umožňuje tyto funkce:

  1. aditivum je dávkováno přesně a pouze v případě potřeby – při jízdě na benzín systém není aktivní
  2. nedochází k nadměrnému nebo naopak nedostatečnému dávkování
  3. konzistentnní a přesné přizpůsobení dávky v celém spektru pracovního režimu motoru – aditivum je dávkováno přesně podle toho jak pracují plynové vstřikovače – dlouhý vstřikovací čas znamená velkou dávku aditiva, krátký vstřikovací čas znamená malou dávku aditiva. Během CUT-OFF je dávkování zastaveno. Tím je zajištěna plnohodnotná ochrana například při dlouhodobé jízdě po dálnici kde klasický podtlakový systém paradoxně aditivum nedávkuje neboť při zatíženém motoru není v sání motoru potřebný podtlak.
  4. signalizace nízké hladiny aditiva s možností automatického přepnutí do benzínu při úplném vypotřebování aditiva(nemusí být aktivováno)
  5. dvojí účinek aditiva aplikovaného přes vstřikovací ventily plynu – ochrana a čistota vstřikovačů plynu a ochrana ventilůventilových sedel motoru
  6. možnost použití libovolného aditiva které lze jednoduše doplňovat
  7. přesné a konečné seřízení bez nutnosti „kontroly každou hvíli“ díky digitálnímu řízení a dávkování krokovým čerpadlem vytvářejícím tlak až 5 bar .
  8. snadná montáž
  9. díky použití vysoce kvalitních a odolných materiálů a jejich špičkovému zpracování je systém dlouhodobě bezporuchový a spolehlivý.
  10. tlakovou jednotkou je možné aplikovat libovolná aditiva dostupná na trhu s aditivy pro ochranu ventilů a ventilových sedel motorů provozovaných na LPG jako jsou:
    GasLube, JLM, V-Lube,FLASH LUBE apod.

       Technická data:

  • Napájecí napětí 12V = (10-15V)
  • Odběr proudu v klidu cca 30mA /6A při aplikaci dávky
  • Maximální tlak pumpy 5 Bar
  • Objem jedné dávky pumpy 50 micro litr aditiva
  • Maximální dávkování 180 ml/hod
  • Hmotnost 450g
  • Rozměry  100x70x40 mm
  • Rozsah pracovní teploty -20/+85°C
  • Stupeň krytí IP54
  • Materiál gumové těsnění a spoje VITON/ elastomer s vysokou teplotní odolností a stálostí včetně odolnosti proti účinkům olejů, benzínů a rozpouštědel.Systém Elektonic Valve Protector doporučují a prodávají jako nejlepší volbu pro dávkování do motorů tito výrobci aditiv pro ochranu motorů provozovaných na LPG a CNG:
    V- LUBE  německý výrobce aditiv
    Německá firma ECR – výrobce aditiv Gaslube

Výhradní dovozce pro Českou republiku je firma Gasinsight s.r.o.

 

Tyto stránky využívají cookies. více informací

Při procházení našich webových stránek zaznamenáváme Vaši IP adresu, jak dlouho se na stránce zdržíte a ze které přicházíte. Některé soubory cookies mohou shromažďovat informace, které jsou následně využity třetími stranami a které např. přímo podporují naše reklamní aktivity (např. Google Analytics pro analýzu návštěvnosti). Tyto cookies jsou řízeny třetími stranami a nemáme přístup ke čtení nebo zápisu těchto dat. Podle těchto údajů Vás nelze identifikovat. Používání cookies pro měření návštěvnosti webu a přizpůsobení zobrazení webových stránek vnímáme jako svůj oprávněný zájem správce, neboť věříme, že díky tomu Vám můžeme nabídnout ještě lepší služby. Používání souborů cookies lze nastavit pomocí Vašeho internetového prohlížeče. Většina prohlížečů soubory cookies automaticky přijímá již ve výchozím nastavení. Soubory cookies lze pomocí Vašeho webového prohlížeče odmítnout nebo nastavit užívání jen některých. Informace o prohlížečích a o způsobu nastavení předvoleb pro soubory cookies můžete nalézt na webových stránkách jednotlivých prohlížečů.

Zavřít